پرسش های متداول کاربران دوبال

برای دیدن پاسخ هر سوال کافی است روی سوال مورد نظر کلیک کنید تا پاسخ آن را مشاهده نمایید.

پرسش های متداول کاربران دوبال درباره "حساب کاربری"

۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟

بلی، این امکان وجود دارد. با وارد کردن ایمیل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «پروفایل من» می‌توانید اطلاعاتتان را ویرایش کنید. به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل وجود ندارد مگر اینکه مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

۲- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری جیمیل گاهی اسپم می‌شوند، لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید.

۳- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، لازم است که با حساب کاربری خود وارد سایت شوید، سپس روی گزینه «سفارشات من» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

پرسش های متداول کاربران دوبال درباره "ثبت و پیگیری سفارش"

۱- دوست دارم از دوبال خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت دوبال، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

برای اطمینان بیشتر، شما می‏‌توانید در فوتر وب سایت دوبال با کلیک بر روی نماد، از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین دوبال با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی در کارنامه خود دارد و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره‌های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد دوبال استفاده کنید.

همینطور در بلاگ دوبال مطلبی تحت عنوان «چطور از امن بودن فروشگاه اینترنتی دوبال مطمئن شویم؟» منتشر شده است که در آن به طور کامل در مورد چرایی اعتماد به دوبال توضیح داده شده است. پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را بخوانید.

۲- آیا برای خرید از دوبال، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر ولی با عضویت در دوبال می‌توانید:
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید

۳- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بلی، شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز در طول هفته سفارش خود را ثبت کنید و همکاران ما در دوبال، طی ساعات اداری پاسخگوی شما هستند.

۴- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از دوبال خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بلی، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به دوبال، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش ۴) اطلاعات پرداخت.

در مرحله «اطلاعات ارسال سفارش» در بخش «انتخاب آدرس»، شما می‌توانید با انتخاب گزینه «افزودن آدرس جدید» آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده باید هنگام دریافت کالا، کارت شناسایی همراه داشته باشد.

۵- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌ گیرنده فرستاده خواهد شد؟

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت «آیا مایل هستید به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟» نمایان خواهد شد در صورتی که فاکتور نمی‌خواهید گزینه خیر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید، از طریق ایمیل برایتان ارسال می‌‏شود.

۶- آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

بلی، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به دوبال، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش ۴) اطلاعات پرداخت.

در مرحله «اطلاعات ارسال سفارش» در بخش «شخص حقوقی هستید؟»، با کلیک روی عبارت «اطلاعات حقوقی خود را تکمیل/ ویرایش کنید.» به صفحه ویرایش اطلاعات کاربری منتقل خواهید شد و با انتخاب گزینه «تکمیل اطلاعات حقوقی برای خرید سازمانی» با ثبت مشخصات سازمان موردنظر، می‌توانید برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی و گواهی ارزش افزوده اقدام کنید.

همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد.

بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله، دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آن‌ها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه «تکمیل اطلاعات حقوقی» و ثبت مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

۷- چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، مطلع شوم؟

دوبال با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «سفارشات من» از وضعیت آن مطلع شوید.

توجه داشته باشید که ۰۹۱۲۰۴۳۵۶۲۰ تنها شماره‌‌‌ای است که دوبال از طریق آن با کاربران و مشتریان خود تماس گرفته و یا پیامک (SMS) ارسال می‌کند.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان دوبال، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام دوبال است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به [email protected] اطلاع دهید.

۸- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر قبول سفارش فقط برای کالاهای موجود که دارای قیمت هستند امکان پذیر است.

۹- می‌‏توانم سفارشم را تغییر بدم یا کنسل کنم؟

قبل از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

۱۰- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دوبال تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورت نیاز کارشناسان فروش دوبال با شما تماس خواهند گرفت.

۱۱- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله. برای جزییات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پرسش های متداول کاربران دوبال درباره "کالاهای عرضه شده در دوبال"

۱- آیا کالاهای خریداری شده از دوبال آماده استفاده هستند یا باید روی آن‌ها برنامه‌های کاربردی را خودم نصب کنم؟

کالاهایی نظیر گوشی‏ موبایل، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه‌اندازی اولیه ندارند و دوبال هیچ هزینه اضافه‌ای از این بابت دریافت نمی‌کند.

البته شما می‏‌توانید برنامه‌های کاربردی مورد نیاز خود را به سادگی از طریق app Store ها دانلود و نصب کنید و یا از طریق درگاه USB گوشی موبایل خود و به کمک رایانه این کار را انجام دهید.

کالاهایی مانند لپ‌تاپ‏‌ که فاقد سیستم عامل هستند، بایستی توسط خریدار یا فرد کارشناس بر روی آن‌ها سیستم عامل سازگار با آن دستگاه نصب شود و درایورهای مورد نیاز نیز در صورت لزوم بایستی از سایت شرکت سازنده دانلود و نصب شوند.

همچنین چند سالی است که تولیدکنندگان لپ‌تاپ به دلیل تنوع سیستم‏‌ عامل‌ها، درایورهای قطعات لپ‌ تاپ را به همراه کالا عرضه نمی‏‌کنند و برای دریافت آن‌ها باید به سایت تولید کننده مراجعه کرد.

۲- آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط دوبال در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

توجه داشته باشید که ماموران تحویل سفارش دوبال تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتری تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آن‌ها نیست.

۳- امکان ارتقا سخت افزاری، نرم‌افزاری و اعمال تغییرات سفارشی در کالاهایی که از دوبال خریداری می‌‏کنم وجود دارد؟

با توجه به تنوع کالاها در فروشگاه اینترنتی دوبال و جهت سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به پردازش سفارش مشتریان، در حال حاضر این خدمات در دوبال ارائه نمی‌شود.

۴- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان بخش تولید محتوای دوبال تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود و واضح باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در دوبال دارید.

می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، نقد و بررسی، نقاط قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین دوبال نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

۵- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال دوبال تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت دوبال، از سرویس “به من اطلاع بده” که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

۶- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

کالاهای دارای قیمت که در سایت دوبال با وضعیت «موجود» مشخص شده، در انبار دوبال موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

 

۷- آیا تعداد خرید از یک کالا در دوبال محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در دوبال وجود ندارد، ولی با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

۸- پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

۹- آیا می‏‌توانم از پارت نامبر محصولات اپل ارایه شده در وب سایت مطلع شوم؟

لازم به ذکر است که خط تولید محصولات با پارت نامبرهای مختلف متفاوت نیست و به محصولات بعد از تولید پارت نامبر اختصاص می‌یابد و از لحاظ سخت افزاری نیز تفاوتی ندارند. به هر روی به دلیل وجود محصولات مختلف در انبار دوبال امکان اعلام پارت نامبر برای مشتریان محترم وجود ندارد.

پرسش های متداول کاربران دوبال درباره "پرداخت"

۱- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران دوبال می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده وجود دارد.
در صورتی که آدرس تحویل سفارش، یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس دوبال باشد، مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند.
برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه شیوه‌های پرداخت مراجعه کنید.

۲- آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی مرکز امور مشتریان دوبال به مشتری اعلام خواهد شد.

۳- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۴- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

۵- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، دوبال از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

۶- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت دوبال امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دوبال بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

۷- آیا امکان پرداخت در محل برای خرید از دوبال وجود دارد؟

بله. این امکان در مراکز استان‌ها و تعدادی دیگر از شهرهای کشور وجود دارد.

۸- آیا امکان بررسی کالا قبل از تحویل آن از مامور پستی وجود دارد؟

علی رغم میل باطنی دوبال، این امکان وجود ندارد. متاسفانه مامور پستی صرفا تحویل دهنده کالا است و به طور مستقیم با دوبال کار نمی‌کند. برای رفع هرگونه شکی کلیه کالاهای دوبال تا ۶۰ روز گارانتی تعویض دارند. یعنی در صورت وجود هرگونه مغایرت و خرابی (که احتمال آن به شدت پایین است.) کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با کالای صحیح و سالم تعویض می‌شود.

پرسش های متداول کاربران دوبال درباره "ارسال سفارش ها"

۱- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

۲- چرا با این که تحویل اکسپرس دوبال را انتخاب کرده‏‌ام، ارسال سفارش من مشمول هزینه شده است؟

در حال حاضر تحویل اکسپرس دوبال، فقط شامل سفارش‌‌‌‏هایی با آدرس تحویل در شهر تهران و رشت با ارزش بیش از یکصد هزار تومان می‌‏شود.

۳- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

درباره ارسال اکسپرس، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و شرایط ارسال، اعلام کنید.

دوبال همه تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در دوبال و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای دوبال مقدور نیست.

۴- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

۵- می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به دوبال به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آنجا که دوبال یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل دوبال امکان‌پذیر نیست.

۶- تحویل اکسپرس تهران و رشت در چه محدوده‌ای امکان‌پذیر است؟

در تمامی مناطق این شهرها.

۷- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های دوبال می‏‌شوند.

۸- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در این آدرس http://itemtracking.post.ir وارد کنید.

پرسش های متداول کاربران دوبال درباره "گارانتی"

۱- اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریده‌‏ام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه می‌شود؟

طی قرارداد بین دوبال و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش دوبال محاسبه می‌شود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست.

بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید. با این حال برای اطمینان بیشتر با خدمات پس از فروش دوبال تماس بگیرید.

۲- می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟

خیر، در فروشگاه دوبال کالاها فقط با گارانتی به فروش می‏‌رسد.

۳- پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام «کد معتبر نیست» مواجه می‏‌شوم.

به دلیل ارسال دوره‌‏ای کد کالا برای شرکت‏‌های گارانتی کننده توسط دوبال، گاهی بین ۷ تا ۱۰ روز برای فعال شدن کد گارانتی زمان لازم است.

۴- گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید بکنم؟

به خاطر این که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید. به طور کلی کلیه اجناس دوبال در صورت وجود خرابی تا ۶۰ روز امکان تعویض دارند.

پرسش های متداول کاربران دوبال درباره "خدمات پس از فروش"

۱- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده‌ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه شرایط ضمانت و تعویض کالا مراجعه کنید.

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.

ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت دوبال است.

۲- اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه شرایط ضمانت و تعویض کالا مراجعه کنید.

پرسش های متداول کاربران دوبال درباره "قیمت"

۱- آیا قیمت محصولات در سایت دوبال به روز هستند؟

بله، دوبال به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

۲- آیا قیمت‌‏های دوبال نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

سیاست قیمت‏ گذاری در دوبال مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در دوبال کاملا مناسب، رقابتی و به صرفه برای مشتریان است.

قیمت‌‏های ارائه شده در دوبال، قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

سیاست قیمت‌ گذاری در دوبال منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور یکسان است. همچنین قیمت تمام محصولات دوبال با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.

فرم ارسال سوالات مورد نظر کاربران به دوبال

در صورتی که سوال مورد نظر خود را بین سوالات مطرح شده در بالا پیدا نکردید، می توانید آن را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید تا پاسخ شما توسط مسئولین فروشگاه اینترنتی دوبال داده شود.

[contact-form-7 id=”7555″]
تست