لینک های پیشنهادی

فروشگاه اینترنتی نیوشانوش مرکز فروش محصولات نیوشا در ایران

فروشگاه اینترنتی نیوشانوش مرکز فروش محصولات نیوشا فروشگاه اینترنتی نیوشانوش نیوشانوش مرکز فروش محصولات نیوشا

فروشگاه اینترنتی نیوشانوش مرکز فروش محصولات نیوشا در ایران

در فروشگاه اینترنتی نیوشانوش می‌توانید علاوه بر امکان خرید محصولات نیوشا نظیر انواع چای و دمنوش نیوشا، از مشاوره رایگان مشاوران برتر نیوشا قبل از خرید پک‌های نیوشا نظیر پکیج لاغری نیوشا پکیج دیابت نیوشا، پکیج سردرد و میگرن سایر  پکیج‌های درمانی، سلامتی و رژیمی نیز استفاده کنید.

همچنین در فروشگاه اینترنتی نیوشانوش مرکز فروش محصولات نیوشا چنانچه مایل به بازاریابی و فروش محصولات نیوشا هستید می‌توانید به طور رایگان تحت آموزش بازاریابی شبکه‌ای قرار گرفته و به خیل انبوه بازاریابان نیوشا پیوسته و به عنوان یک بازاریاب نیوشا فعالیت خود را آغاز کرده و به درآمد سرشاری دست پیدا کنید.

این سایت بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات نیوشا در ایران با خدمات مشاوره‌ای باور نکردنی برای کسانی ست که مایل به حفظ سلامتی خود هستند.

محصولات نیوشا، پک نیوشا، دسته بندی محصولات نیوشا

فروشگاه اینترنتی نیوشانوش مرکز فروش محصولات نیوشا

محصولات نیوشانوش

با توجه به فرهنگ و سابقه‌ دیرین ایران زمین در زمینه طب سنتی و طب گیاهی بر کسی پوشیده نیست که استفاده از گیاهان دارویی و به شکل امروزی ترشان انواع دمنوش‌ها تاثیر به سزایی در زمینه سلامت جسم و روان دارند.

محصولات نیوشانوش به طور خلاصه عبارتند از: چای‌های مخلوط و دمنوش‌های گیاهی و طبیعی و فروش پودرهای قهوه و شکلات های فوری.

فروشگاه اینترنتی نیوشانوش مرکز فروش محصولات نیوشا در راستای فروش محصولات طبیعی نیوشا اطمینان خاطر را به مشتریان محترم خود ارائه میدهد.

و همچنین در راستای فروش محصولاتی چون چای های خالص که از مخلوط برترین چای های شکسته که با فرمولی خاص و ویژه با هم ترکیب شده اند که گران ترین و بهترین ترکیب موجود چای سیاه در سطح دنیاست.این چای در معنای واقعی کلمه «مجلسی» است و به جرأت می توان آن را برترین محصول چای سیاه نیوشا نوش دانست.

علاوه بر محصولات نیوشا که در گروههای فوق به آن اشاره شده است، گروه دیگری از محصولات نیوشا هم هستند که در قالب پک‌های مختلف آماده شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

هر کدام از این پک ها نیوشا دارای دمنوش‌های ترکیبی از دمنوش‌های مختلفی است که با ترکیب و چینش کارشناسی شده‌ی مشاوران ما در نیوشانوش انجام گرفته است و متناسب با هر شخص به طور جداگانه چینش شده و در اختیار خریداران محترم قرار می‌گیرد.

و در فروش محصولاتی چون دمنوش ها از بهترین ترکیب های میوه جاتی نیز استفاده گردیده(از میوه های گرمادیده و هسته میوه ها) که در دمنوش های مثلثی نیوشا نوش و در دمنوش معجون رویایی نیوشا نوش می توان دید.

و در آخر فروش محصولاتی چون کافی ها و پودر های قهوه و شکلات های فوری، که قهوه استفاده شده در آن ها قهوه ی ربوستا است که نسبت به قهوه عربیکا کافئین بیشتری دارد.کریمر (پودر شیر خشک) استفاده شده در این محصولات کاملا گیاهی هستند. در حالیکه اکثر کافی میکس ها با پودرهای شیرخشک صنعتی فرآوری شده است.

مجله سلامت نیوشانوش نه تنها برای طرفداران محصولات نیوشا و مصرف کنندگان دمنوش های نیوشا مناسب است، بلکه برای همه ی علاقه مندان حوزه سلامت لاغری، چاقی و … مناسب است.

مجله سلامتی نیوشانوش

مجله سلامت نیوشانوش نه تنها برای طرفداران محصولات نیوشا و مصرف کنندگان دمنوش های نیوشا مناسب است، بلکه برای همه ی علاقه مندان حوزه سلامت لاغری، چاقی و … مناسب است.

با عضویت در خبرنامه مجله سلامتی نیوشا نوش از آخرین خبرهای نیوشا و جدیدترین مقالات و تحقیقات علمی حوزه سلامت، درمان و لاغری و تناسب اندام با خبر شوید. همچنین مجله سلامتی نیوشانوش مجله‌ای رایگان بوده و اشتراک مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

با استفاده از فرم خدمات مشتریان نیوشا شما علاقمندان میتوانید سوالات خود را درباره نحوه سفارش و خرید پک‌های لاغری، پک های سلامتی از مشاوران نیوشا بپرسید.

خدمات مشتریان نیوشانوش

۱- فروشگاه اینترنتی نیوشانوش به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد و کلیه این سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

۲- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

۳- امکان پرداخت در محل برای پک هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت، واریز به حساب و یا پرداخت آنلاین تسویه شود.

راه‌های ارتباط با نیوشا نوش

تماس با نیوشانوش

شما کاربران و بازیدکنندگان محترم نیوشا نوش می توانید از طریق راه‌های ارتباطی، نظرات، پیشنهادت، انتقادات و پرسش‌های خود را  خود را در رابطه با وب‌سایت نیوشا‌نوش ، محصولات نیوشا، راهنمایی خرید، پیگیری ارسال سفارشات نیوشا، مجله اینترنتی نیوشانوش و هر گونه سوال دیگری در رابطه با نیوشا را با ما در میان بگذارید، کارشناسان ما از نیوشانوش در کوتاه‌ترین زمان نسبت به پاسخگویی شما عزیزان و بازدیدکنندگان وب‌سایت نیوشانوش اقدام خواهند کرد.

ایمیل به پست الکترونیکی نیوشا نوش:

[email protected]

تماس تلفنی با نیوشا نوش:

۶۳۲ ۲۲ ۳۳۱ ۰۱۳

۲۵۳۵ ۸۸۰ ۰۹۱۹

آدرس پستی با نیوشا نوش:

رشت- بلوار شهدای گمنام- کوچه شهید مسعود رضاپور- فروشگاه اینترنتی نیوشانوش
در آدرس پستی فروشگاه نیوشانوش  ( فروشگاه اینترنتی نیوشانوش مرکز فروش محصولات نیوشا )جهت مراجعه حضوری فقط در صورت امکان پذیرایی از شما وجود دارد که از قبل طی تماس تلفنی هماهنگ کرده باشید.

نیوشا نوش در اینستاگرام تلگرام

شبکه های اجتماعی وب سایت نیوشا نوش

تلگرام نیوشانوش

یکی از مهم‌ترین ابزار رسانه‌ای ما، کانال تلگرام است که تقریبا روی گوشی هوشمند یا کامپیوتر هر کسی پیدا می‌شود. به همین منظور سعی کرده‌ایم تا در کانال تلگرام خود همیشه به‌روز و آماده باشیم تا شمایی که از این برنامه زیاد استفاده می‌کنید، بتوانید جدیدترین اخبار گیاهان و دمنوش های نیوشا را دنبال کنید و هچنین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بنابراین اگر هنوز عضو کانال نیوشانوش نشده‌اید یا کانال اصلی نیوشا را در اختیار ندارید، از شما دعوت می‌کنم تا با عضو شدن در چنل نیوشا، باعث رشد و ترقی‌ نیوشا شوید.

telegram newshanoosh

اینستاگرام نیوشانوش

اما بخش مهم دیگر فعالیت‌های وب سایت نیوشانوش در شبکه معروف و محبوب اینستاگرام دنبال می‌شود. نیوشانوش سعی کرده است تا بخش مهمی از شبکه اینستاگرام خود را به فعالیت های روزانه و ویدیو ها اختصاص دهد، چرا که فایل‌های ویدیویی یکی از شاخصه‌های مهم این شبکه محسوب می‌شوند و نیوشا نیز از این مزیت برای به نمایش گذاشتن هرچه سریع‌تر جدیدترین محصولات و ویژگی های گیاهان به شما مشتریان و کاربران استفاده می‌کند.

instagram newshanoosh

صفحه رسمی توییتر و فیسبوک نیوشانوش

نیوشانوش دو شبکه بسیار محبوب دیگر را فراموش نکرده است. وب سایت نیوشانوش در توییتر و فیسبوک نیز در حال فعالیت است و مهم‌ترین اخبار را در سریع‌ترین زمان ممکن در این صفحات با شما به اشتراک می‌گذاریم. اگر هنوز در جمع ما در توییتر و فیسبوک حضور ندارید، شما را به صفحه رسمی توییتر و فیسبوک نیوشا نوش دعوت می‌کنیم:

newsha-twitter

facebook-newshanoosh

صفحه رسمی نیوشانوش در یوتیوب و گوگل پلاس

اما در جدیدترین اقدام وب سایت نیوشا نوش، سعی کرده‌ تا از بزرگ‌ترین سایت اشتراک گذاری ویدیو یعنی یوتیوب، برای انتشار جدیدترین ویدیوهای اختصاصی استفاده کنیم تا علاوه بر سرعت، از کیفیت بالای این سایت بهره ببریم. همچنین شما را به صفحه گوگل پلاس سایت نیوشانوش دعوت می‌کنیم:

newshanoosh youtube newshanoosh google plus

صفحه رسمی نیوشا نوش در پین ترست و لینکدین

نیوشانوش همچینین دو شبکه های اجتماعی دیگر را فراموش نکرده است. نیوشا در پین ترست و لینکدین نیز در حال فعالیت است. اگر هنوز در جمع ما درپین ترست و لینکدین حضور ندارید، شما را به صفحه رسمی پین ترست و لینکدین نیوشا نوش دعوت می‌کنیم:

newshanoosh linkin newshanoosh pintrest

امید است با حضور شما کاربران نیوشا و ارایه نظرات، پیشنهاد و انتقادات خود، شاهد رشد هرچه بهتر و سریع‌تر نیوشانوش در شبکه‌ اجتماعی باشیم.

وب سایت نیوشا نوش

فروشگاه اینترنتی نیوشانوش بزرگترین فروشگاه محصولات نیوشا در ایران

تالار گفتگو و انجمن پرسش و پاسخ نیوشانوشان و نیوشافروشان ایران

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.