راهنمای استفاده, ردیاب, مقالات

راهنمای ویدیویی استفاده از دوربین مینی دی وی MD 81 S بی سیم

راهنمای ویدیویی استفاده از دوربین مینی دی وی MD 81 S بی سیم

راهنمای ویدیویی استفاده از دوربین مینی دی وی MD 81 S بی سیم در فروشگاه اینترنتی دوبال قرار گرفته است. اگر محصول دوربین مینی دی وی MD 81 S بی سیم را خرید کرده اید و استفاده از آن را بلد نیستید می توانید ویدیو پیش رو را مشاهده کنید و به راحتی دستگاه را راه اندازی و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

دوربین مینی دی وی MD 81 S بی سیم

دوربین مینی دی‌وی وای‌فای MD81-S کوچک‌ترین دوربین فیلم‌برداری جهان با قابلیت انتقال تصویر به موبایل و کامپیوتر، بدون نیاز به آی‌پی ثابت و از طریق وای‌فای است. این دوربین توسط آخرین تکنولوژی توسعه یافته و با تکنولوژی P2P اجازه می‌دهد تا کاربران بتوانند بدون تنظیمات خاصی از آن استفاده کنند. با استفاده از وای‌فای و بستر اینترنت بتوانند نسبت به ارسال تصویر اقدام کنند. دوربین مخفی وای‌فای مجهز به سنسور حساس به حرکت است.

راهنمای ویدیویی استفاده از دوربین مینی دی وی MD 81 S بی سیم

 

 

 

همچنین می توانید فیلم راهنمای ویدیویی استفاده از مینی دی وی MD 81 S بی سیم را با کیفیت اصلی و با لینک مستقیم دانلود کنید:

 

 

 

اگر چه تا به حال محصول مینی دی وی MD 81 S بی سیم را از فروشگاه اینترنتی دوبال خرید نکرده اید با کلیک بر روی (( مینی دی وی MD 81 S بی سیم )) وارد صفحه خرید این محصول در فروشگاه اینترنتی دوبال شوید و این محصول را بصورت اینترنتی خرید کنید:

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.